torsdag, februari 28, 2008


Oscar uppför backen... lite småsur för Nora får åka och inte han!.. ;)










Har haft en underbar dag idag (typiskt att förkylningen jag kände av igår brytit ut bara...)
Inga bråk med Oscar på morron, när vi lämnat honom shoppa Nora och jag, nya jeans tikl mig, äntligen, sexy underkläder till mig, nej då men iaf INTE amme-BH!!! Jippie! En söt tröja till Nora, pyjamaser och gympadojjor till Oscar! Bilder kommer... har inte haft tid!Så var vi bara hemma och åt innan vi GICK för att hämta O. Det är äntligen möjligt att gå och lämna/hämta, vilkt tidigare varit livsfarligt då gångbanan varit bara ren is! Ingen som sandat eller något där inte! DÅLIGT! Men äntligen som sagt...
Så vi var ute och gick i ca två timmar... har ont i en tå, hjälpte nog inte på... (Det tar ca en timma att gå fram och tillbaka, men så ska man packa ihop Oscar och kläder och vi var inom Princess på vägen bort och köpte söta filtar, Nora fick solen mitt i ögonen... Glömde!?.. Det var så länge sen vi hade det problemet! SOm i bilen... Nu har hon solen i ögonen hela tiden! :D Härligt! He he...)
Oscar fick minsann kämpa sig upp backen själv... hade aldrig orkat med honom i oxå, efter den turen! ;D
Så var det full fat med mat till alla och så ordna jag med tvätt nere och barna lekte på rummet, skulle ha spelat in det på video alltså! Nora bara älskar att vara på deras rum, ropar och skrattar och Oscar tycker åter det är superkul med Nora, kan Nora ligga på govet och leka med mig säger han! :D Farmor kom förbi en sväng?.. oväntat med trevligt, så kvällsmat och natta. De somna snällt utan problem, Nora föra Oscar så jag kan koncenrera mig på båda två liksom!.. ;) Har bara plockat lite sen dess... lägger mig tidigt och hoppas därmed förkylningen inte blir värre utan bättre! God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ingenting e bedre etter å ha amma, og kan begynne å bruke skikkelig gode bh`a igjen!! Det e berre å unne seg det :) Ha en fin dag!