fredag, februari 29, 2008

Morgonmys...


Tog in Nora 4.30... Hon var endel vaken inatt?.. Hon ville gärna ha puppen poch försökte lite men gav sig och somna om... Duktig tjej! Jag vakna supertäppt, ont i halsen och huvet! Jippie!?.. Fick ju vara frisk i ett par veckor! Inte dåligt det. Nu sover Nora och jag slappar bara. Behöver egentligen dammsuga idag igen även om det gjordes i förrgår men barna är så mycket på golvet... Ooooooorkar inte!.. Tar en kaffe och m&ms istället ;) Ikväll ska JO och jag på konsert, salsa tror jag, Los Van Van?.. Blir oavsett kul att komma ut (om jag inte blir sämre?..) Vi nattar barna och farmor och bstefar kommer hit och sitter?.. :D Snällt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh vilken fin bild!

Anonym sa...

Fint bilde av dokke! Og god bedring!! Håper du blir i fin form til konserten ikveld. Kjekt å gå ut å finne på noke anna enn å vere heime! Kos deg, Klem