måndag, januari 21, 2008



Oscar och jag bestämmer oss för att sända mysbilder till pappa! Bara att när vi tittar på bilderna håler oscar en finger i näsan på varanda ett! Ha ha... Allt är bara pilla näsan och bajs och kiss och fis (eller bæsj og tiss och prump, då, som det heter på norsk!)Favvisen är bæsj; mamma, du heter bæsj, hehehe... osv... Hm... får köpa honom en sån bajs- t-shirt tror jag! det skulle han nog uppskatta!?.. ;) Tandläkar-kontoret ringde, min tandis hade varit tvunen att hämta sjukt barn från dagis så det blir imorrn iställe. Som tur är kan farmor då oxå, jag fick åka och handla själv (lyx!!!) hon stannade en stund iaf... :) Nora sov bara en kvart förut, hon hostar ju så nu sover hon igen, får se hur länge... Jag mår iaf mycket bättre även om jag hostar som en gammal rökare!?.. blä!!! så nu ska jag städa ut alla baskelusker!!!.. (om oscar tillåter, vill leka massa, men har satt på shrek 3 för att få vara ifred?! (Hemskt! Nej du!, skulle vilja höra om den förälder som inte gör så då och då!!! )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fattar inte den förälder som inte själv sätter sig vid Shrek och låter barnen städa ;)

Anna-Lena sa...

Ha ha... jodå jag kolla allt oxå! Bara röjde det värsta! ;)