tisdag, januari 22, 2008


God morgon!?.. Ha ha!.. Kass morgon kan bli min stående hälsning! Positivt va!?.. :) Natten har som vanligt varit crappy... var inne hos oscar två gånger innan 2.15 då jag väcks burdust ur min äntligen sköna sömn av Noras illvrål... sen sov hon hos mig... och inte så bra! mista nappen, slog mig i huvet... så kom oscar in 2.30, vakna väl av Nora!? Så idag är inte ens de så fliniga som de brukar, Oscar är gana stilla och Nora gnäller mest! :( Men klart... söta är de! ;)

Oscar tyckte mammas laptop skulle pyntas lite...

Jag försöker hysterisk hålla alla bollarna från att ligga utspridda över hela golvet och hittar på olika "roliga" sätt att uppbevara dem på! Denna gillar oxå Oscar... än så länge!?.. ;) Usch nu måste jag ännu en gång psyka mig att våga gå till tandis! Det blev ju inställt igår!? :( Gillar INTE!

Inga kommentarer: