lördag, november 03, 2007


Mormor ger gröt till frukost! Morfar passade båda två tidigare när jag duschade! Impad! :D Han är verkligen kolugn med dem! Men de är ju inte så svåra att passa... Sen hade han med Oscar att bära in ved (morfar drog mest osse i kärran;) sen gick de till kiosken och köpte ett kinder-ägg. Jag har mest myst hela dan med bror och systrarna, var ute lite i varma solen men det storma oxå så jag var tacksam att pappa var ute med osse?!.. Har dock haft väldigt ont i huvet och kände mig nästan sjuk en stund men Nora och jag somna på sängen under pupping och det gjorde susen+ en härlig massage av bror och pappa?.. :D De är sååå söta här! I morgon ska vi till Viveca och Oscar längtar att få leka med hennes två killar, så ska vi träffa morfar, han hade så mycket besök dag att han var helt trött stackars!..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj! Är ni i Sverige och hälsar på?

Anna-Lena sa...

Ja! Men det är bara jag och barna så jag tror inte det blir nån tur till Kalmar? Tyvärr! Kanske ni vill komma hit?! ;D

Anonym sa...

Ja, det hade vi kanske kunnat göra men Lovisa hatar att åka bil just nu. Vi ar utanför Fliseryd i fredags och jag hade fullt upp att underhålla henne hela vägen.

Hur länge stannar ni?

Anonym sa...

Jamen hej hej.... i Sverige så trevligt! Vi har varit i Uppsala nu hela helgen. Kom hem i dag söndag. resa med en liten är inte kul!! vi använder oss också av dvd-spelare. =D

Anna-Lena sa...

Ja... det är en superuppfinning det där med DVD! Vi åker hem på söndag igen. Lördag är ju kalas och veckan är väl egentligen fullbokad! Och ni jobbar väl?! Det var bara såååå synd vi inte kunde träffas i somras alltså! Hoppas vi fortfarande skulle tycka det vore kul nästa sommar! :D