söndag, november 04, 2007

700 inlägg! :D




Idag har vi varit hos bästa (barndoms)vänninan Viveca och hennes söta killar! Oscar hittade direkt en pirathatt och svärd och lekt kapten Sabeltann! :D Det var kuL! De var ute iträdgårn och lekte i solen :) så jag och Vicka fick prata lite ifred?.. Nora var ju förståss men på tjejsnacket! Så var vi bara hemma och vände, Nora sov i vagnen och höll på att vakna och då hon redan var påklädd tog vi oxå en sväng till morfar! Det var lite jobbigt och det slog mig att detta är allvar, han har sina sista dagar här på jordlivet!?.. Jobbiga tankar... MEN jag har sötaste barna som distraherade oss alla tror jag från de tyngre tankarna, morfar lös riktigt upp och mös med osse och nora lårg han och klappade på lite... Sött! Hade JAG fått bestämma!..

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha vilken cooling till pirat =)

Anna-Lena sa...

Ja! ;D Han bara älskar att klä ut sig nu och speciellt som pirat! :D