måndag, maj 14, 2007

Nej, jag har inte slutat blogga... jag har legat utslagen med migrän i flera dar nu! :( Inget kul har fortfarande ont... Dessutom kommer mamma och pappa hit för att hälsa på familjens senaste tillskott :) och för att fira 17e mai! därför har jag oxå ordnat lite till det. Jag vet mamma, du vill inte det, men känner du mig så vet du att det är lite som måste ordnas! ;) Sorry... sån är jag! Så nu blir det väl ett uppehåll igen för att umgås med familj! Mmm... mysigt! ;D Oscar ska bara på dagis i morgon sen ska han vara hemma med mormor, morfar, lillasøster (som han gillar skarpt, fast han tycker nog det ar lite konstigt...) och oss! :D Så nu tar vi helg ännu ett par dar innan det blir normal blogging! Ha en skön helg ni oxå... KRAM

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag undrade vad du tagit vägen. Krya på dig och ha en trevlig 17 maj. Kram

Anonym sa...

Ha en härlig helg o hälsa ALLA!
(Har sökt m ljus o lykta efter er adress, maila gärna, tappat bort...)
/Mikaela

Anna-Lena sa...

Madde: Tack! Ska det! Plus skämmas bort av föräldrar... :D Micka: Adress kommer med en gång! :)

Anonym sa...

Ha en mysig helg gumman o njut av mamma o pappa, det behöver du :)
Kramar fr Nrkpg

Camillas lockar sa...

Din stackare! Hoppas det försvinner helt snart. Och att ni får en kanonhelg.