söndag, maj 06, 2007

Jag har försökt lägga upp bildet nu sedan i fredags... min lilla prinsessa är sååååå söt och jag vill så gärna att ni ska få se henne men det är någon vajsing på blogger... eller på vår dator?! Jag vet inte men jag provar till och från och hoppas snart de kan läggas ut! Nora är en nöjd liten tjej som sover och äter! Hon har vakenstunder oxå men då ligger hon mest i famnen på nån av oss och pluddrar! Visst är jag trött... men vi sover ganska bra på efternatten och än så länge är ju JO hemma och jag sover när hon sover nån gång på dagen! Ihelgen har vi haft besök, vänner på grillning på lördan och Jos syster och familj idag. JO ordna allt till grillet och JOs mamma kom med en tårta i torsdags så jag skulle ha att bjuda på om vi fick besök så jag har inte stresssat med något av besöken men nu ska det bli skönt med vardag igen?! :D Hoppas hoppas bilder kommer i morgon då?!

Inga kommentarer: