fredag, april 06, 2007



Sötisen vilar lite i blåsten på en filt och fyller på med kex! Det är favoriten just nu! Mariekex... eller tess som han säger. Så sitter han och filosoferar på trappen till terrassen, där ser ni oxå nya tunnan med buxbom (heter iaf så här) i och en av mina två blom... kommer inte på vad de heter... blomkassar på norska?.. JO, blomlådor! :D :D eller?.. Språkförvirring! Alla som kanner mig väl tycker säkert det är jättekul eftersom jag var språkpolis förut?!. Hm... Stor identitetskris detta! ;) Vi får nog ge oss ut och leta efter ny vagn i morgon... egentligen inget fel på den gamla förutom att vi våra idioter haft den i gararget (har iofs inte haft plats nån annanstans heller?..) så den luktar gammal socka?! Hm...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååhh...en till på barnvagnsjakt. =) För oss blev det en Brio Nova, lite lätt begagnad men knappt använd då de fick ut en ny på garantin. =)

Ja, nu börjar det väl verkligen dra ihop sig för lilla fröken. Hoppas hon ahr börjat ladda inför Operation Vräkning.

Anonym sa...

Så mysigt han har det, Oscar på trappan. Det heter buxbom här också, är väl internationellt kan jag tro.Mamma

Anna-Lena sa...

Ha ha... operation vräkning! Det låter som att det är jag som besämmer? Då får hon komma på tisdag då! :D