lördag, april 07, 2007

Konstig påskafton?! Jag har gett JO och O påskägg men jag hade tänkt vi skulle äta pyntade kokta ägg till frukost... det glömde jag? Jag hade tänkt ordna en påskäggskattkarta och gömma äggen ute... det sjorde jag inte för jag var för trött när äggen skulle ges? Jag hade tänkt laga Janssons... det blev iofs gott med kyckling och pommes men enklare att laga... så skulle vi ha dessert? Ja, vi har glass i frysen om nån vill ha?.. Vi var på stan på fm, O(kommer bilder snart på nyklippt sötnos...) och JO klippte sig, så var vi och handla mat men då var jag så sliten att jag nästan börja gråta när det var upptaget på toaletten?! Så när vi kom hem la jag mig på soffan och slockna i vart fall i en timma. O och JO var på Bauhaus och köpte virke! Julafton för pojkar! :D (Men o var visst oxå lite grinig och hade bråkat endel och sen somnat i bilen hem så nu ska han väl sitta uppe hela påskafton?..) Nu duschar de men o låter himla arg igen... Puh! Ska nog gå och hjälpa! :D Glad Påskaftonskväll!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Eftersom du är gravid är du ursäktad! En påskafton med kyckling och pommes är väl helt klart godkänt!? Du är trött och ska helt klart satsa energi på att vila upp dig :-)

GLAD PÅSK!

Anonym sa...

Håller med föregående talare. =D Ta det lite lugnare kära du. Ha inte för många järn i elden. Passa på att vila, snart blir det ju fullt upp vet ja.. Kram på dig