lördag, april 21, 2007

Har fortfarande bebis i magen inte hängande i bröstet! :D MEN vid halv elva-tiden i duschen var förvärken så ond att jag var tvungen att kolla klockan ifall det var nu det skulle starta!? Men nu är klockan en timma senare och jag har inte känt något lika ont så jag får nog vänta! Jag vet Arletta och Madde gissat när jag ska föda! När tror ni då tjejer?! Och alla ni andra! GISSA! Jag vill på tisdag?! På termin och allt, vore tufft! Dessutom är det årsdagen för min mormors bortgång i cancer ocu Oscars kusin Majas födelsedag på måndag så det känns som att den dagenär lite upptagen?! Hoppas hoppas på tisdag?! :D

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vi inriktar oss på tisdag.
Kram mamma

Anonym sa...

Damn, jag och Madde var på stan idag och spekulerade då om inte bebis kommit nu.

*SaKi* sa...

Kanske kommer den idag? =)

Anonym sa...

Oj då, börjar det bli dags?! Ja, lycka till!!! Ha det så bra - som du kan ha....

Anonym sa...

Jag och Madde har lite vadslagning. Madde säger att den kommer imorgon och jag röstar på onsdag. =)

Anonym sa...

Inne och läser i din blogg. Ja snart är det dags för oss två :)
För mig känns det fortfarande lite overkligt att vår familj ska få en till liten medlem. Många tankar som snurrar i huvudet kan jag lova...

Anna-Lena sa...

Ja det är konstigt det där... att man haft stooor mage länge nu men ändå har jag inte fattat?!