söndag, mars 04, 2007


Vi välkomnar Snö-rre till familjen! Ha ha... vi tänkte gå en promenad men oscar ville bara hoppa i vattenpölarna som bildas mellan allt snöslask... så vi byggde snögubbe istället, och åkte pulka och grävde fram terrassen. Nu är J-O och O hos farmor och bestefar och jag sitter här och bloggar och läser ikapp på "mina" bloggar! Jag ska sätta mig med Dagbladet och en kopp kaffe nu innan jag sätter på potatis! Ikväll blir det slappt... pappan måste jobba och jag räknar med att oscar slocknar vid åtta så jag får väl hitta mig en film att se, vi har oxå endel DVD nu! I morgon är åter vardag och ny vecka! :D Kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hello...hoppas att allt är bra. Skoj med snögubbar, bäst att passa på. =D Hur länge brukar snön ligga där ni bor?
Till en annan sak. I vilken vecka är du i? När är det beräknat att den lilla ska komma ut? Åh vad härligt med en liten till va? kram madde

Anonym sa...

Hihi...snygg familjemedlem ni gått och skaffat er. Inte för att göra dig avis men här är det VÅR!!! Jag och Madde var på härlig långpromenad och ett tag tyckte vi nästan att det var för varmt. *S*

Anna-Lena sa...

Hm... jag läste nog att ni var ute ja! Nu snöar det som bara det ute,efter en dag av +grader och varmt, men det verkar aldrig ta slut!? Jag är i v 34 idag! och har fått termin, dom det heter på norsk;), 24/4! Det ska bli urmysigt, speciellt som de säger det ska bli en liten tjej, så jag får en av varje! :D :D Kram tillbaka

Camillas lockar sa...

Oj, vad snö! Här är det barmark, i huvudstaden :-) Stentråkigt.

Anonym sa...

Annalena: Inte för att vi vill plåga dig ytterliggare, särskilt nu när du är så gravid, men jag måste skryta att vi har varit på Måsen vid hamnen idag. =D

Anna-Lena sa...

Hm... jag kanske måste blockera dina svar snart?!. Grrr... jag tror visst du vill plåga!.. ;D Nej då, men åh, det är fint på Måsen! :D Nu spöregnar det på all denna snö så det blir bara blasssssk... usch och fy, men fåglarna har börjat kvittra sådär vårlikt så nu känns det som det finns hopp! :D