söndag, mars 04, 2007

Oscar sitter bredvid mig i soffan och läser. Han är så bedårande just nu... verkar som v¨¨arsta trotset är över för denna gång??? önskar i alla fall en trött mamma... ;) Igår var vi hos farmor, oscar och jag när jan-ole fick hjälp av sin far att hämta badmöbeln! Så nu står det kakel till heeeela badrummet, väggar och golv och en ganska stor badrumsmöbel i hallen!? Kan säga att det är ett kaos. Men jag försöker inte se det utan tänka att jag snart får städa bort det och DÅ har vi nytt bad! Jippie! ;D Så var vi på öppningen av nya biblioteket här i Drammen, det var massa utklädda häxor och andra väsen och massa barn. Oscar hitta givetvis en gutt att springa fram och tillbaka med?.. :D Han lyckas alltid! Så var vi på sentret en stund, jag köpte regnskor... det är sååå blaskigt och blött överallt! Så var vi slitna allihopa och åkte hem och titta på Villdyr och käka pizza! Mamman har plötsligt blivit sämre i höften och därmed blivit mer trött och inte riktigt planerat måltiderna för helgen, så det blev lite lätt. Idag blir det rester från veckan... korv eller karbonader?! Nu ska vi ut i snön och leka... oscar gläder sig! :D

Inga kommentarer: