torsdag, mars 08, 2007


Nu börjar jag bli ordentligt sliten och trött!!! MEN... så är det bara 46 dagar kvar till termin! Aaaaaahhhhhh... hi hi... hm... vet inte riktigt vad jag tänker inför det?! Ska bli spännande och mysigt med en bebis igen... OCH otrooooligt jobbigt och sömnlöst?! Ha ha... jag tror jag blivit lite knäpp!? :) Bilden är ju inte direkt smickrande MEN jag ser ungefär ut som jag mår... =Skit!?
Var och simmade igår, ja. Inga mammor som kunde simma MEN vi tog en kaffe efteråt istället och det var riktigt trevligt! Att få träffa andra i samma sits som jag (ja, ja de väntade båda två sina 1a...) men någon att prata nojjor och bebis med! :D Underbart! Och nästa onsdag ska vi göra om det igen! Och de ska försöka simma oxå denna gången! KUL! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG tycker du är jättefin, Så mysigt det ser ut, Kram mamma