torsdag, mars 08, 2007


Dessa vackra tulpaner fick jag förresten igår efter att mannen kom hem och fann mig i upplösningstillstånd efter en SKIT-timma!!! Jag hämtade Oscar och hade glömt att jag skulle hämta papper till J-O på US så vi gjorde det och så skulle vi handla. Kortet blev avvisat?! Har ingen aning varför?.. ska checkas... Så jag fick gå till centret bredvid för att ta ut pengar och så tillbaka för att kunna betala och jag var såååå kissnödig! Oscar höll handen i trafiken och var jätteduktig som tur är annars hade jag nog bara skitit i varorna?! Så hem och kånka in allt som ska in?.. Det tänkte jag inte på innan MAGEN men det är mycket jag bär på varje dag?! + att oscar inte ville gå in även om de varit ute i dagis heeeela dan och vi varit ute och gått massa! (Detta låter inte så allvarligt MEN ni måste ha överseende med en enorm stor dos hormoner här oxå!!! plus trötthet!!!) OCH när jag kom in och ser källaren inser jag att jag glömt ta upp fiskmixen jag skulle ställa mig och laga soppa på och det är så det brister och J-O kommer innanför dörren! Stackars... han bara; är du sliten?! Grrrffff... fick han till svar och åkte och köpte kinamat och tulpanerna! Söt!!! :D De är såååå söta båda mina älsklingar! Så var det ju J-Os nattningskväll oxå så jag bara slappa framför Gilmore Girls och Ugly Betty! Skönt! Och så en prat med Vicka om i sommar! Superavslutning på jobbig eftermiddag! :D :D :D Kram

Inga kommentarer: