fredag, mars 23, 2007


Bara lite sommarlängtan... :D
Rolig Oscar/gravidberättelse... Oscar kommer alltid in och sover hos oss på eftermorgonen, så igår natt! Kommer ca fyra-fem. Jag hör lite i sömnen (eller jag var otroligt trött iaf)hur jag stönar för det jag flyttar på mig (och kan egentligen bara ligga på ETT precist sätt annars får jag ont!)och får otroligt ont! Oscar säger: Mamma, ska du bajsa!? Ha ha... jag håller på att skratta ihjäl mig?! Jag tror oxå han sa det i sömnen för sen sa han inte mer och jag var inte medveten om mer förrens vi vaknade?! Ha en skööon helg! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha...ja, stackars dig. Jag minns hur hemskt det var på slutet. Jag hade sååå ont i ryggen och foglossning och sen kunde jag inte ligga på rygg för då blev jag yr. Så det var bara sidan som gällde för mig. Sen när man skulle vända sig om så tog det jättelång tid. Då var jag glad att vi har en säng med gavel. Det underlättar när man ska häva upp sig.