söndag, februari 25, 2007

Veckan som gick var konstig! Undantagstillstånd har fått råda! Oscar har ju varit sjuk och hemma sedan i tisdags. Han har haft ganska hög feber och hostat ordentligt på nätterna. Han har varit vaken massoo och lessen för han haft ont i halsen, stackars! Och stackars mamman! Det är heeelt otroligt hur pappor, iaf denna pappan, bara kan sova genom sådana nätter! Men jag har känt mig extra orolig denna gång, han har ju varit sjuk förut, men nu... gravid och läst en massa skit om hjärnhinneinflammation och tom infektion oxh har blivit helt paranoid. Har känt på oscars hände och förtter så de inte ska vara kalla och tagit honom lite hårt i nacken och frågat om han haft ont där; nej, aj, har han svarat för jag har ju tryckt till lite ;D Har nog betett mig lite tokigt, men så har inte jag heller fått sova, berättade ju att jag yrade i halvvaket tillstånd. Annars har helgen förflutit lugnare. Oscar var lite hos farmor i fredags för Jan-Ole har piggat upp golvet i källaren, som ska bli supersnyggt bad! :D och oscar tycket INTE om höga ljud. Och i lördags var han där igen, på kvällen för att stanna över nattt då vi var på middag och konsert med vänner. Vi såg superbraiga Sivert Høyem, jag fattar inte att det bara kom 450 pers ca och kolla i Drammen men iofs var det utsålt två kväller i Oslo så det säger väl med om drammensare än sivert för han sjunger och ser ut som en gud! ;D Hi hi... Var på nyöppnad indisk restaurant, mycket god mat men vi fick vänta på den i 1 1/2 timma! Eh?.. Men vi hade massa att prata om och så blev vi fyra par som gick ut! Bjöd med A och E på konserten och middagen innan men plötsligt kom två par till med! Jättekul! :D Behövdes vila efter veckan och det hade oscar oxå fått hos farmor och bestefar. Han somna på direkten kl 20 och sov i ett sträck till 9! Kanonbra! Sover han gott i natt oxå så är han redo att så till dagis i morgon igen! :D Jag behöver komma ut och handla och ta igen veckan som gick då inte så mycket blev gjort som det brukar!? ;D

Inga kommentarer: