onsdag, februari 28, 2007

Test/Lista?!.

Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själ?

Hm, har aldrig provat, tyvärr, men jag har sett det göras ofta? Räknar med att det finns anvisning på torkarbladförpackningen?!

Hur äter du ett äpple?

Skalar (iaf nu när jag är gravid?) och äter det rakt upp och ner? Har en bit papper för jag har insett att jag är pedant och hatar att vara kletig, ger tom oscar banan med lite papper runt nerkanten som han håller i. När han nu får av pappa blir han arg och vill ha papper... förlåt älskling för mammas alla nycker?! :D

Är du rädd för små svarta kryp med många ben?

Rädd för? Avskyr, hatar... you name it? Spindlar dödar jag om jag törs (om de sitter bra till, aldrig i taket då kan de trilla ner på dig, blä...) annars får nån annan göra det åt mig.

Big Brother eller Sportnytt?

Tål inte BB så det får bli Sportnytt

Rent spontan, om du skulle välja en present till dig själv, vad skulle det bli?

En ny mobiltelefom med inbyggd iPod, finns det? Gärna Nokia de är enklast?!

Är du mörkrädd?

Nej men efter att jag såg The Ring och The Ring II (varför i hele h-vete såg jag 2an när 1an var såååå hemsk) var jag det ett par veckor, kunde inte sova, har aldrig varit så rädd (uppskrämt av fantasi alltså) i hela mitt liv

Resmål som fascinerar?

Hm... Vet inte riktigt... Island är nog drömmålet just nu!

Ditt senaste telefonsamtal?

Med Jan-Ole i morse!

Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?

Depeche Mode! Någon som tvivlade?..

Förrätt eller efterätt?

Efterrätt!!!

Bästa stunden på dagen?

Antingen på morgonen när oscar precis vaknat och ligger och myser sååå mycket att man kunde tro han försöker komma tillbaka in. Jag brukar säga att det är upptaget och han redan haft sina 9... Ha ha, det säger jag inte men tänker! eller på kvällen när han ska somna och vi sjunger och mysar. Då vet jag oxå att jag snart har egentid och kan mysa med pappan... så det får nog bli då! ;D


Tre saker du alltid har med dig?

Mobil, nycklar till hus och bil (om jag kör vill säga) och läkarjournaler (min, nu när jag är gravid, men annars är alltid oscars med?)

E-post eller snigelpost?

Jag föredrar att både få och sända sniglar :D men tyvärr blir det mest e

Senaste komplimangen du fick?

Att jag är duktig?! (Vet inte om jag tar det som en kompli men det var menat som en iaf...)

Senaste gången någon skällde på dig?

Tja, Jan-Ole och jag grälade ganska högljutt för ett par månader sedan! Kan inte komma på nåt annat?!. Inte att nån bara skällde på mig...

Inga kommentarer: