onsdag, februari 28, 2007

Hantverkarna är i fullt jobb nere så nu är allt lite kaos? Igår när elektrikern hade åkt upptäckte jag att ugnen inte funka och jag skulle sätta igång och laga middag?! Så jag ringde honom och han skicka en elektriker nu i morse 7.30 (gäsp...)Så igår fick vi äta kinamat! Jag älskar ju den de har här borta så jag är nöjd, slapp ju laga den oxå! :D Annars har jag bara tittat på DH idag, är i lite dålig form, är enormt täppt och har ont i halsen. Jan-Ole ska spela squash efter jobbet så oscar och jag ska nog äta korv med bröd!? Hm... inte såååå bra kanske men vitycker om det och varje dag behöver väl inte innehålla broccoli?! ;) Jag shoppa lite på Lindex igår... de hade 30 % på valfri vara + 10 % på resten så jag köpte en snygg slängig kofta med två knappar på mitten (perfekt över magen nu... och sen antagligen?.. ;)och en svartochvit mamma-t-shirt och strumpor till oscar! Hela han växer ju nu, jag hänger inte med. Långkalsongerna hänger i knävecken på honom stackarn men jag tänker INTE köpa nya? NEJ, nu får det faktiskt vara slut på vinter och så ska jag slänga dem och inte köpa nya förrens nästa vinter! :D Då får jag oxå köpa rosa?! :D :D :D Hi hi...

6 kommentarer:

Anonym sa...

nu fattar jag inte...har jag missat? är det tjej på g??

Anna-Lena sa...

Du glömde skriva vem du är anonym? Anette?

Anonym sa...

Jasså? Är det en tjej i magen???

Jag blir nästan lite bebissjuk nu. Ja, jag har ju en bebis men min bebis är stor nu och det är sjukt vad man kan sakna magen! Jag som led av foglossning från v9 och enda fram till förlossningen och grät när jag skulle sätta mig i bilen eller gå en bit. Hade nästäppa och svårt att andas lika länge och det var egentligen inte många dagar jag mådde bra men ändå saknar jag magen!!!

När ska din lilla plutt ploppa ut?

Anna-Lena sa...

Jag är oxå täppt och var med oscar annars är denna graviditeten skönare än 1a. Jag kanner inte av magen lika mycket på nåt vis, alltså jag känner massa liv och så. Nu böljar magen när hon har party!? Och jo, jag ska få en tjej, iaf efter vad de såg på ultraljudet!:D Har beräknad termin (säger de här i landet) 24/4! Så det blir en skön och slapp sommar med amning och blöjbyten! :D

Anonym sa...

Ler! Näe anonymus är inte Anette, för hon vet att det är en tjeja i magen ;)

Anna-Lena sa...

Ja jag tänkte det! :D MEn iaf så är det det, anonym!