torsdag, februari 01, 2007

Jag hade en ide att jag skulle visa min dag en bild i timman?! MEN kamerakräket vill inte överföra bilderna till datorn... vet inte vad som händer, har inte hänt förut?! Iaf så har jag varit och lämnat oscar, till fots, 40 min prommis (BRA!) på dagis, ordnat ärende på posten, hem och dammtorkat, dammsugat (det såg inte klokt ut innan, j-o och oscar har rivit nere på wc och dragit runt massa brädor)duschat och ska nu slänga mig över tvätten eftersom vi måste packa för Sverige-resa i morgon :D Ska hem och fira systern! :D Längtar sååååå... och så ska jag äta SEMLA på Brödstugan, finns inte bättre (förutom på det bageri/fiket vid högskolan i kalmar! :D som jag tyvärr inte kommer på namnet på längre?! Hm... minnet är bra och ha men kort! Kanske sätte mig en stund i soffan först för nu värker det i stjärtmusklerna?! He he... jo, det gör det... har som värsta krampontet i stjärtmusklerna. En vännina som har två sönet sa det kunde vara ischias?! Det hade hon med 1a och det kändes liknande?! Hm... skönt är det iaf INTE oavsett vad det är! Nu ska jag slappa och stryka! Ha en skön helg... det ska jag! :D Hoppas kameran vill på tisdag istället då!? Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eklunds konditori. =) De har numera (?) också familjesemlor. =D

Men det är inte Kalmar du ska till, va?

Anonym sa...

precis som Arletta skrev...ska ni till Kalmar?

Anna-Lena sa...

Ja, Eklunds... farligt med familje... Mmm... Nej tyvärr så bor mina föräldrar i Storebro... 12 låååånga mil från Kalmar!? Det hinns inte med besök där när man bara har en helg, resa fredag och måndag trycka in så mkt som möjligt lörd och sönd. MEN i sommar ska vi till ôland, Kalmar får sig antagligen ett besök, iaf lunch på bibblan och lite strosande. Då med bitteliten bebi... Konstigt! :D