tisdag, februari 06, 2007

Helgen...

...var skön! Vi åkte till Storebro på fredagen, körde mellan 9-16.30 ca. Kom fram till mamma och pappa som har gkort om ööööverallt! Målat och stått i... köket var helt underbart, den nya grönfärgen gav mig gåshud! :D De har verkligen legat i alltså! Såå fint! Kvällen var ganska slapp eftersom det faktiskt är ganska jobbigt att sitta i en bil en hel dag!?. På lördagen var vi i V-by och handlade; nya böcker till mig och Osse, vi var på apoteket, Systemet och handlade present till Annso och mat på ica! Skulle vilja ta med det ica till drammen, älskar det utbudet de har! Här finns ju knappt en fjärdedel av mejeriprodukter tex, de färdiga, smala, goda såserna. de smaksatta filerna... åh, saknar! Så vi bunkrar upp när vi är hemma! :D Så tog vi en fika på Brödstugan med systrarna; jag åt SEMLA! Mmm... vad gott! Får väl inte tag på liknande i år så jag passa på och njöt! Oscar åt inte sin så han fick hjälp till den oxå!? :) Systrarna och oscars kusin maja kom ut en sväng... maja och oscar springer och busar så fint tillsammans! De var helt slut båda två när de åkte?! Så var vi på besök hos min allra bästa väninna på em! Hon har två söner så det var givetvis mer lek och bus för oscar. Vi fick prata i ett par timmar iaf... innan det var middagsdags hemma! De kommer på semester till oss i sommar! KUL!!! Jag längtar redan... och då har bebis kommit! Konstigt... härligt! :D Kvällen var slapp, tv och godis, Oscar somna så fort jag la ner honom!?! Utmattad av all lek! Jag kolla givetvis på Melodifestivalen! Det ska jag fortsätta med på lördag, J-O ska ut! :D På söndagen var jag med mamma i kyrkan, Maja sjunger i kör och de sjöng en ljusfestival! Hon är så söt och duktig! :D Så var vi på mormors grav, jag ställde dit en pärlhyacint, tänkte att hon behöver lite vår nu! Så kalas hos A-S! Smörgåstårta och tårta! Mmm... mera gott! Oscar och maja fortsatte leka massa... Oscar fick en docka av Annso... eller var det av Emma oxå... sorry, hörrni men jag var på toa när han öppna, fick inte det med mig riktigt?! Iaf var det en jättehit, han älskar att mata och ordna med bebin... när den får mat sörplar han, oscar alltså, som en hel karl?! He he... Slappa kvällar framför tvn... Go mat... systermys och prat! Allt jag behöver... Bara att det går sååå otroligt fort, för fort! I sommar blir det en längre visit?! Kanske av dem hit oxå!? Hoppas det! Har iaf haft en underbar helg (trots envis förkylning och obotlig trötthet(känns det som)) :D Kram

Inga kommentarer: