tisdag, januari 16, 2007

Vad föredrar jag?!

Vinter eller sommar? Sommar
Kärlek eller lust? Kärlek
Måne eller stjärnor? Måne
Sko eller sandal? Sandal, då måste det ju vara varmt ute?
Bad eller dusch? Hm... på morgonen dusch annars är det ju mest lyx med ett bad!
Syster eller bror? Älskar mina två systrar och min lillebror massor allihop?! :D
New York eller Los Angeles? Har inte varit i USA öht men skulle hellre åka till NY
Svart eller vit? Svarta kläder... vit snö?! He he...
Klänning eller kjol? Kjol
Mobil eller telefon? Trodde mobil var telefon... aha, de menar säkert fast? ;D En av varje tack!
Lägenhet eller hus? Hus!!!
Bil eller buss? Jag kör bil, bra att buss finns för de som inte kör bil?
Tall eller gran? Gran
Stan eller landsbygd? Stan
Ring eller halsband? Ring
Jul eller påsk? Jul
Jeans eller leggings? Jeans
Hav eller sjö? Hav
Nyår eller midsommar? Midsommar
Sverige eller Norge? Ha ha... få mig inte att välja snälla!?
Jordgubb eller hallon? Jordgubb
Nagellack eller läppstift? Nagellack
Blond eller brunett? Brunett
Vanilj eller choklad? Choklad
Hund eller katt? Ja, nu är j-o allergisk så vi ska varken ha hund eller katt men jag skulle vilja kunna ha katt
Chips eller popcorn? Popcorn
Läsk eller vatten? Vatten
Lipstick eller lipgloss? Lipgloss
Christina eller Britney? Va???
Rock eller rap? Rock
Rosa eller lila? Lila
TV eller dator? Har ju båda... men, dator?
CD eller radio? Ja, har ju båda här oxå, men CD
Kyckling elle kalkon? Kycklin
Morgon eller kväll? Morgon
Äpple eller apelsin? Nä... kan inte välja? Äpple?
Hockey eller fotboll? Hockey
Guld eller silver? Silver
Gå eller springa?

Inga kommentarer: