tisdag, januari 16, 2007

Nu har äntligen Badena varit här för att ge oss ett pris på att göra om tvättstugan till bad med tvättstuga ;D Vi är väldigt spända nu på vad det kommer kosta!? Vad kostar det att göra ett bad i Sverige?! Oscar och jag ska bjuda farmor på middag ikväll, kycklingwok och ris, för bestefar är i logen och pappa jobbar seeeent, frist imorrn sen blir det mer normal övertid, typ en kväll i veckan. Det har varit jobbigt hittills och igår ville inte oscar somna förrens halv tio, ca när j-o kom hem. Då var jag helt slut kan jag säga, av trötthet och irritation, att han inte kan somna tidigare?! Men jag fick med mig sista avsnittet av Krøniken innan jag somna! Det var ju bra! Idag och igår har jag putsat fönster på insidan och bytt gardiner i tre av dem och köpt tre nya blommor så nu är det mer vårfint, bilder kommer, kamerabatteriet måste bara laddas först!? Kram

Inga kommentarer: