fredag, januari 05, 2007

Nu har jag fått tid hos en jordmor (barnmorska) som jobbar dels på sjukhuset, där jag ska föda, och som samtalsjordmor på mitt legesenter. Visserligen inte förrens om tre veckor, men då jag berättat lite mer sa hon att jag får ringa när som om jag behöver tid tidigare, men som jag sa till henne så kändes det bättre bara att säga det högt till doktorn igår och att veta att jag har en tid, att någon tar mig på allvar, hjälper oxå. (Förutom er, vänner, min familj, min sambo... alla bryr sig ju egentligen men jag behöver någon som verkligen kan reda ut mina tankar och som KAN födsel och allt därikrion, hooppas ni inte känner er förbigångna, ni behövs lika mycket! :) Iaf känns det bra! Har terapishoppat idag oxå :D en vit t-shirt, ett vitt linne och ett nattlinne till mig, en tuff tröja med dinosaur på och ett par t-shirts till Oscar, och ett paket med två böcker som han ska få ikväll, bara för han är sååååå söt?! Bortskämd?! :D He he... Jan-Ole kommer efter 18 och jag ska prova en ny kycklinggryta se det blir spännande, hoppas den blir god! Skulle ha fårr massage idag, hade behövts, har ont i nacken, men jag hade försvunnit ur systemet på nåt vis så min massage-tjej var inte där?! Så då blev det shoppingen och en chokladcroissant (mmm, inte ätit så god sedan i Italien i somras) och cappucino, godaste i stan har Kaffe Krem! Mmm... Nu ska jag hämta älsklingen, lite tidigt för det är helg. Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att du fått en tid, kan tänka mig att det känns bättre när du är "trodd på"
Ha nu en mysig kväll med son o gubbe o hälsa från glade dama ;)
Kramen

Anna-Lena sa...

Med rosa skorna... :D He he...