onsdag, januari 24, 2007

Andnöd!

Har ju varit svinkallt nu ett par dar och jag har därför haft strumpbyxor på mig, eftersom jag är gravid sitter de typ under tuttarna. Samtidigt tycker jag att jag mått så dåligt dessa dagar... haft svårt att andas och varit allmänt sliten! Så igår kväll tröttnade jag på att ha strumpbyxorna upp under tuttarna och drog ned dem i midjan, eller ja, där midjan tidigare kunde skymtas (numera icke-existerande ;D...) och voila... världen öppnades och jag kunde andas igen, nåja, lite känner jag av att jag verkligen är i dålig form just nu men vilken skillnad! :D Men det var likadant häromveckan var mina favvojeans i tvätten och jag var tvungen att ha gravidjeans på mig, jag kände mig helt; pust och stånk! Svårt att andas!? Konstigt! MEn det trycker väl på på ett sätt som inte bebin gillar?! Hoppas, hoppas jag kan ha mina "vanliga" byxor länge, länge... Nu ska vi snart till dagis i kylan... Brr...

Inga kommentarer: