lördag, november 25, 2006

Vilken härlig shoppingdag! Vi åkte ner på byn med farmor och bestefar (Oscars alltså) för att se på julklappar! Jag hittade äntligen en jacka! :) Jippie! En grön parkas med huva... nu kan jag ha den gröna halsduken jag köpte i Florens i somras till! Den matchade inte direkt en svartvit pepitarutig kappa?! Jan-Ole köpte jeans och "fin"skor och Oscar byxa(att ha på julafton), tröja och nya tofflor! Dessutom hittade vi värst julklappen till lillebror men jag kan ju inte skriva här vad det är ifall han läser?! ;) Så nu har jag bara pappa kvar att köpa julklapp till! Nej, nu ljög jag! Jan-Ole är ju svårast tycker jag! Honom har jag inte köpt en endaste till! Ett minus med dagen är ju att det var stora anti-shopping-dagen idag, man skulle visa den kommersiella handeln att man inte behöver shoppa varje dag? Men det var ju inte vi som shoppa? He he... :) Kram

Inga kommentarer: