söndag, november 26, 2006

27 dagar till julafton! :D

Nu är det slött här! Söndag och tröttigt! :) Men så fort jag skrivit ska oscar och jag gå ut!Eller skrivit vad? Oscars far var ute igår så givetvis somnade osse med en gång jag la ner honom. Så där satt jag ensam och glodde... inget bra på TV heller! På fredagkvällen däremot så vi har "TVkväll" och skulle mysa lite så var o vaken till 21.30! Inte snällt! ;) Oscar har blivit omåttligt intresserad i att läsa serier eller katalogerna från leksaksbutikerna! Kan visst inte släppa dem ens när vi försöker med potta (som inte funkar ännu...) Skulle lägga upp bilder men det har inte jag kunnat på länge nu?! Bara "sidan kan inte visas för tillfället"- meddelande! Tråkigt! Men jag hoppas det snart ordnar sig! Hade söt bild på oscar som läser på pottan! :)
Kram

Inga kommentarer: