söndag, november 05, 2006

Nu är det snart dags för barneTV och jag har därför hoppat i mysbyxorna. (gör väl eg det så snart jag kommer innanför dörrn nuförtiden ;) Har lagat kycklingfilet, klyftpotatis, bearnaisesås (gu vad gott var längesedan jag åt det) vilket njöts av alla utom oscar som är i en sån där period då han inte äter stort! Men jag tar det lugnt! Han äter massa frukt och idag oxå bullar?.. kanske inte sååå bra men herregu som han springer! ;) Jan-Ole var på någon fotbollsfrukost från nio i morse så vi körde honom dit och när vi kkom hem gick vi en tur runt kvarteret... på en och en halv timma... oscar gick själv heeela tiden... ja, utom när jag var tvungen att bära och så gick det inte heller direkt fort! Så var vi hos oscars farmor och bestefar och fick lunch och mös ;) Trevligt! Hämtade fade3rn till middagen runt fyra... ( lite susig är han nog?) Så blir det kväll framför tvn?.. om jag inte börjar sätta in bilder. Har ju BARA from februari kvar?! :) Ha en skön söndagkväll! Kram

Inga kommentarer: