lördag, november 04, 2006

Idag har varit en slapp dag?! Vi var alla hos Jan-Oles syster och familj för vi har fått en lekstuga av dem! Mysigt! Oscar älskar såna- grannen har en han får vara i och det är han gärna- så vi blev glada när vi såg det! Medans Jan-Ole monterade ner det och Oscar hjälpte tante (moster) i trädgården satt jag inne med Oscars söta kusin och åt chokladkaka (oscar fick oxå) tittade på foton och läste damblad! :D Skön, slapp dag! Jag gick ut och hjälpte lite då men då var de nästan färdiga :) Hi hi... latis! Men det är jag värd!? ;) Så nu ligger huset i garaget och inväntar våren då det våal måste målas grått för att matcha "the main house" :) Så blev det tacos iaf till slut! Såg bild på bloggen "En mammas dag" på hennes middagsval och fick lite dåligt samvete men Oh, vad gott det är när man väl hugger tänderna i... och vi har ju kycklingfärs som är smalare? Men skalen är väl boven i tacos och jag åt FYRA! Oj, oj... hoppas på sol i morgon oxå så vi kan promenera lite jag och oscar! Jan-Ole ska på fotboll... sista matchen fåor denna gång... (he he... sorry, men skööönt?!) Nu... mera mys med familjen! Kram

Inga kommentarer: