torsdag, oktober 05, 2006

Me like... LISTOR!

Denna fann jag på SaKis blogg, dock modifierad att passa mig! :)

  1. Senaste impulsköp: Ett par joggingskor, var sååååååååå trött på de gamla!
  2. Bästa fikat: Köttbullemacka, cappucino och så den där fyrkantiga kakan av negerbollsdeg och chokladremsa över (vet ej vad den kallas) på Brödstugan, Vimmerby! Mmm!
  3. Färg du hatar: Hatar väl ingen färg?
  4. Nåt som gör dig förbannad: Alla ungar som tydligen inte lärt sig att bilar är hårda och de mjuka! Har lust att lära dem the hard way ibland!!! :/
  5. Så får du motion: Just nu går jag fram och tillbaka till Oscars dagis varje dag. Så sit-ups, armhävningar, ryggsträck, knäböj, utfall, bäcken-knip-övningar och stretching innan jag lägger mig!
  6. Om du var en blomma: Skulle jag nog vara planterad bakom andra vackrare blommor... inte för att jag skulle vara ful men mer som stötta till de vackrare... så har det nog alltid känts för mig i livet... jag fick en viktig aha-upplevelse här!
  7. Viktig aha-upplevelse: Se ovan :)
  8. Det dyraste du äger: äger inget dyrt, har tillgång till :D
  9. Tidigaste barndomsminnet: Kommer jag inte ihåg... fråga Ann-Sofie ;)
  10. Samlar på: Inget längre, har samlat på servetter och frimärken
  11. Underskattad grönsak: Favoriten är gurka men den är väl inte underskattad, den äter väll alla?
  12. En bil är: ett bra transportmedel (tycker iaf det sedan jag fått barn)
  13. Lyx är: tid för sig själv, massage, simning, ett bad, en oöppnad nyinköpt tidning, middag borta/ute, lek med Oscar, mys med båda killarna... ja, mycket!
  14. Vad gör du med 100 upphittade kronor: Spenderar dem, sorry alltså!
  15. Nån du saknar: Familjen i Sverige, mormor...
  16. När grät du senast: Hallå! Jag är gravid, igår, såklart :) (sån var jag med Oscar oxå- hormonell)

Ja, det var den... Kram

Inga kommentarer: