torsdag, oktober 05, 2006





Har tagit höstbilder i trädgården! Rosorna är fortfarande fina... (längst upp till vänster) tja med undantag av stackaren på bilden längst upp till höger !? :) Undrar om han kommer sig? Undrar oxå vad som hänt stackarn! Han står ju bredvid de andra tre och de mår ju kanon? Han hade en liten blomma i sommar? Stackars... Rhododendron har förövrigt bild med rosa blommor på! (SaKi och Ann-Sofie ;) (Det är fö den på bilden bredvid högst upp i bild. Landet ser kanske lite tråkigt ut men jag har vänt runt jorden i stora kockor för då blir det visst poröst och fint i vår har jag läst ;)Kan det vara det på den då? Detta blir spännande! :) Och mamma: Ser du vad många blommor det plötsligt blivit på... jag kan inte komma på vad den heter... men den på bilden uppe i mitten?! Försökte oxå ta bild på magen men det blev bara blixt i hela bilden... Den har växt massa plötsligt något Oscar märkt! Vi duschade tillsammans häromdagen och så tittade han på min mage, på sim egen, på min... och så klappade han sig på sim mage och sa: Den är bitteliten (jätteliten, alltså) Ha ha... jag skratta som den. Han tyckte alltså inte min var så liten! Så har han börjat gå omkring och lute sig lite bakåt så att hans mage åker fram och så säger han: Mamma sån och klappar lite till på sin bittelilla mage!?! Ja, ja... han ser att det jäst ut alltså! Hi hi... vad söt! Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Gu va söt han är Osse Posse, hoppas ni hade det fint på Albert...hörde ni åt lyxmat...synd vi missa, hoppas få se Folke till Karl-Eriks födelsedag...allt ät bara så sorgligt, jag undrar om jag hade åkt med till dopet om mormor levt nu???! har inte svaret...blomman kallas kryssboll tror jag...krysantemum förkortning månne??? nån? mamma?

Älskar dig storasyster, hälsa de dina!
Kram Annso o Maja