fredag, september 29, 2006

Ännu en lista! :)

  1. Var hittade du denna lista? På SaKis blogg: www.sakisvrld.blogspot.com
  2. Var är dina föräldrar födda? Mamma på Öland, pappa i Skövde?
  3. Vilken är din favoritrestaurang? Tja... har aldrig funnit den där helt perfekta. Om det skulle öppna en sushi i Drammen så... Annanrs är favotitfiket i Norrköping av alla platser (bara varit där en gång) men choklad och muffinskompaniet eller vad de heter! Heeeeelt suveränt!!! FEM PLUS!!! I Norge SEX (för det är max här) :)
  4. När badade du senast i pool? I somras... bodde i hus i Italien! Fantastiskt... och underbart med pool!
  5. Har du varit med i skolpjäs? Ja, jag gick ju estetisk- dans och teater så det blev ett par!
  6. Hur många barn vill du ha? Två! Oscar har jag redan och Stina/Erik är på väg?! :)
  7. Vilken är din musikstil? Tja: Depeche Mode först och främst, Kent, Coldplay, Radiohead... Den är väl inte direkt munter pop om man säger så iaf... annars gillar jag en hel del.
  8. Vilka TV- kanaler har du? Herregud... massor! Norska då! Nrk 1 och 2, TV 2, 3an, svt 1 och 2, TV Norge, TV Drammen, MTV, Discovery, BBC Prime och News, Canal + och Canal + Film, nån tysk och fransk och några barnkanaler. Ska snart byta dock till parabol, Då blir det ännu mer! Har oxå köpt svenskt kort så vi ska ha svenskt paket och ett norskt! Jösses vad tv!
  9. Har du åkt moped någon gång? Ja, men bara på Annikas...
  10. Har du någonsin fått parkeringsbot? Nej, gudskelov!
  11. Har du/skulle du kunnatänka dig att hoppa fallskärm eller bungyjump? Har inte gjort kommer antagligen inte heller göra? Skulle kunna tänka mig fallskärm men algdri bungyjump!
  12. Vilken är det plats längst bort du har besökt? Vet inte vilken som ligger längst bort? Tunisien eller Egypten?
  13. Har du egen trädgård? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ;)
  14. Kan du hela texten till nationalsången? Absolut
  15. Badkar eller duschkabin? Vi har dusch i badkaret vi?! :)
  16. Chips eller popcorn? Beror på... popcorn har alltid varit favorit men chips är oxå gott!
  17. Favoritpizza? Frutti di Mare... den med sjömat på. Mmm...
  18. Bästa film du sett denna månad? Uro
  19. Vad har du för färg på läppstift? Oftast genomskinligt, glossigt, men annars rosa eller brunaktiga.
  20. Apelsin eller äppeljuice? På sommaren äpple på vintern apelsin!
  21. Favoritchoklad? Toppris (norsk)
  22. När åt du senast en hemodlad tomat? För ca två veckor sedan då jag var hemma hos mamma och pappa. De hade fått av morfar som driver upp jättegoda själv.
  23. Klarar du att tanka själv? Jadå! Jag tom tvättar bilen... nu skulle det iofs behövas igen... ;)
  24. Är du bra på matlagning? Jag är bra på det jag lagar men är lite tråkig!
  25. Pepsi eller Coca-Cola? Coca-Cola (light)
  26. Har du någon gång varit tvungen att bära uniform på jobbet? Ja. Jobbade på restaurang där vi skulle ha under-knät.lång svart klol och vita blusar som vi fick på stället. Svarta skor till.
  27. Det senaste du handlade? Leverpastej, gurka, tomat, bananer, tacomiddag... igår! :)
  28. Vill du bli mångmiljonär eller hitta sanna kärleken? Jag har ju redan funnit min kärlek så GIVE ME THE MONEY!!! :)
  29. Tror du på kärlek vid första ögonkast? Japp... hände mig!
  30. Kan man vara vän med ett ex? Tja, kanske inte bästa vän. Men jag har haft ett i samma umgängeskrets och det gick bra?!
  31. Vad har du i din väska? Plånbok med kort och div papper?, kalender, mobiltelefon, massa halstabletter och snytpapper, blöjor och våtservetter, hakklapp, vatten, Lypsyl, nycklar, adressbok, Oscars medicinjournal, min gravidjournal... ?
  32. Vad gör du innan du läggerdig? Borstar tänderna, går i noch tittar på och lägger om Oscar, skriver dagbok, läser...
  33. Vad är du tacksam för idag? Att solen skiner, det är fredag, vi är bortbjudna på middag ikväll, vi är friska (även om vi är förkylda och jag är såååååå trött pga graviditet så harvi liksom inget allvarligt) Skönt! Kram (PS; Jag gjorde om listan lite som jag ville, tog inte med allt lämnade ut ngt...)

Inga kommentarer: