lördag, september 30, 2006




Detta är vad haf tänker på nu för tiden! Inte Oscar som liten bebis men hans kommande syskon! :) Enligt sista mens är jag i 15e vecka men enligt doktordamen 13e... så jag har väl gått in i safezone nu??? Jag har nämligen haft ont i huvudet och i magen... (symptom på missfall...som jag nästan inte klarade att skriva...) fast man ska ha ont högt upp i magen och jag har haft ont i vänster sida... liksom?! Hm... ska nog inte tänka så mycket! Tänker oxå att det kan vara högt blodtryck. Hade ju det sist, på slutet (vilket tydligen är ganska vanligt för förstföderskor, men jag tyckte iaf det var obehagligt! De trodde ju oxå jag hade preeklampsi och att oscar var för liten och jag fick läggas in och sättas igång! JAG tycker detta var väldigt dramatiskt och efteråt led jag av fødselsdepression (heter det här?) DET var INTE trevligt men ändå får jag inte komma till jordmor och samtala för hon jag ska gå till är sjukskriven och det finns bara EN i hela Drammen och hon prioriterar förstföderskor?! Jaha... haa inte tänkt så mycket på det innan men ju mer jag skriver nu desto mer irriterad blir jag! Ska nog ringa runt lite!!! ;) Annars ska det bli sååååå mysigt med bebi igen?! Hoppas jag slipper depression och skit! Nu vet jag iaf hur det känns och kan ta tag i det snabbt om det kommer! Ja ja... nu ska vi visst ut och titta på bilar! Mannen vill han ny! :) Kram

Inga kommentarer: