måndag, augusti 14, 2006

Vanlig måndag?

Oscar sov till halv sju! Låg och mös en bra stund :) Vi gick upp när Jan-Ole gick på jobb och åt frukost och tittade på Balamory, Fimbles och Teletubbies på BBC! Oscar säger bye till Teletubbisarna med samma självklarhet som en brittisk unge ;) Så körde vi till barnehagen. Han ville inte riktigt men så fort vi kom dit glömde han mamma! SKönt! :) Jag körde hem och tvättade, dammsög och torkade golven! Klarade av några telefonsamtal, ringde Ann-Sofie :) och luncha... bara hemma, bara några brödskivor! Tråkigt men det fyllde sin funktion! Jan-Ole kom hem lite tidigare så jag hämta honom på station och vi ordnade bankärende, hämta bilder från semestern :) och köpte mera färg till terrassen! Nu behöver vi bara lite uppehåll i vädret för att kunna måla färdigt! J-O har oxå börjat städa ur rummet som ska bli Oscars så vi ska komma igång med det oxå! :) Jag har lust att måla hallen när vi ändå håller på :) Tycker väldigt illa om trä... eller inte trä i sig men när det inte är målat! :) Nu har Oscar äntligen somnat och jag ska snart krypa ner i sängen med min deckare! Stenhuggare heter den förrresten! Kram

2 kommentarer:

*SaKi* sa...

JAg håller med dig om trä, ialf när man pratar om träpaneler på väggen. Jag har svårt för furu och ek i förstora kvantiteter...jobbigt :) Måla vitt eller nån annan ljus färg ger ju så mycket mer rymd och ljus =)

Anna-Lena sa...

Ska det! Har hittat en färg man kan ha direkt på obehandlad yta, tom lackat underlag! Lycka för lata mig... som ändå vill ordna så mycket?! ;) Kul att du är tillbaka