måndag, augusti 14, 2006

Utmaning!

En bok som förändrat mitt liv? När jag var tonåring läste jag Strändernas Musik av Pat Conroy (tror jag författaren hette? ska kolla!) Den fick mig att inse att det viktigaste i livet inte är att vara snyggast, ha de nyaste jeansen osv... utan att kunna njuta en promenad, god mat, härliga stunder med vänner och familj till fullo är det som gör livet underbart!
En bok jag Läser mer än en gång? Tråkigt svar kanske men sanningen är den att det är samma bok som ovan... :)
En bok jag skulle vilja ha med på en öde ö? Det måste väl bli någon slags överlevnadsbok? Med vattentunna,nödmobil och fullproppat kylskåp inbyggt? :)
En bok som fick mig att skratta? Nemi-böckerna... ;)
En bok jag önskat jag skrivit? Harry Potter-böckerna! Guuu, va rik jag skulle va då!?!
En bok jag tänker läsa? Har precis tagit fram en av Camilla Läckbergs deckare/thriller och ska läsa nu. Kan kolla namnet? :)

Kram

Inga kommentarer: