måndag, juni 19, 2006

Sommarfest!

Vi var hos Jan-Oles farbror och familj på sommarfest på lördagen! (det kommer bilder så fort jag fått dem inlagada) Det var mycket trevligt och Oscar badade och badade och gick och gick. Jag var heeeelt slut efteråt?! :) Jag tycker väl att mamman sprang lite meeeeeeer efter barnet än vad pappan gjorde?! Detta är vår vanligaste gräl/diskussionsorsak! Hemskt! Men jag måste ju säga hur jag ser saker och ting? Eller? Ska man bara hålla käften ibland för att undvika bråk? Och få hjärtinfarkt själv? Hm... Igår, söndag, var en skön dag! Vi började flytta våra sovrum ner till svala källaren. Det ska bli kul! Det är 10 gånger varmare uppe så jag fattar egentligen inte varför vi möblerade sovrummen uppe överhuvudtaget? :) På kvällen kolla J-O på fotbollen nere hos sina föräldrar och tog Osse med sig så jag kunde se på Gilmore Girls i fred! Jag dammsugade oxå! ;) Tar alla chanser jag kan få?! Idag, måndag, regnar det... Jobbar... Kram

Inga kommentarer: