fredag, juni 02, 2006

Oscar sjunger...

... i sin säng och vissa kvällar tycker jag bar det är såå jobbigt att han inte somnar innan nio. Dels tycker jag synd om honom, dels behöver JAG lugn och ro. Det är INTE pappa han ropar på heller!? Pappan är förresten ute och kollar in P3 Session (radion i Norge har gratis-konserter med bla Minor Majority) trots att han ska resa bort i morgon och vara borta till måndag och på tisdag åker jag till Storebro för att åka till Skövde och gå på farmors begravning på onsdag. Borde vilja vara hemma med mig men ja, ja... jag stryker istället! Ska iaf sooooova som en gris på tisdag natt. Första gången jag omöjligen kan bli väckt av Oscar! (Så får jag väl inte sova en blund, förstås?!) ;) Var och fick massage i morse. Blev helt utslagen så jag låg i stort sett på soffan efter att jag kom hem, med undantag för sallad till lunch och en lååång skööön dusch. Utan barn! :) Vardagslyx! Kram

Inga kommentarer: