måndag, maj 08, 2006

Vad tiden går fort?! Varje morgon när jag vaknar tror jag alltid att jag ska hinna med såååå himla mycket på en dag. Idag tex lämnade jag Oscar så jag var hemma här igen 9.15. Så satt jag lite vid datorn och slängde i en tvätt så var det dags att åka för att, ÄNTLIGEN, klippa av mig håret! (Jag blev jättefin! Om vi får fixat digikameran ska jag ta bild och lägga upp) Så tog jag ett varv på HM, på Din Sko (de hade dåligt utbud på Din Sko i Drammen :( och så var jag och veckohandlade. När jag kom hem förberedde jag middagen (sejfilet i ugnsform med marinad av balsamvinägerdressing, citron och kryddor, en form med klyftpotatis, morötter, lök, paprika) Mums! Längtar till middag! Som ska intagas ute på terrassen! SOMMAR! ;) Så hängde jag ut kläderna jag tvättat och så var jag plötsligen här! Snart dags att hämta lillprinsen! Och sen blir det inte gjort så mycket mer! Jag skulle verkligen behöva ta golven! Jag tror jag går och gör det nu! Kram

Inga kommentarer: