tisdag, maj 09, 2006

Så fick jag rena och fina golv igår iaf! Skönt! Middagen blev jättegod och jag är extra stolt när vi äter sund fisk till middag. Det är så himla dyrt med fisk här i Norge! De som borde ha så mycket fisk! För att inte snacka om bensinpriset som ligger på nästan 12 NOK nu! Det är dyrt! Det borde de oxå ha så de bara kunde slänga efter oss... ;) Oscar och jag lekte ute (förutom de 40 min? jag pratade i telefon...) på terrassen (den terrassen är bara helt perfekt... eller midt i blinken som de säger på norsk eller är det blinket?) Nu ska jag stryka IGEN. Vi ska ju hem på begravning och jag kan aldrig bestämma vad jag ska ha på mig. Jag har ju massa nytt fint (som är för stort?! :) men det slutar alltid med att kah åker hem i samma gamla trasor som alltid? Konstigt!?! Nu... stryk! Kram

Inga kommentarer: