fredag, maj 19, 2006

Fredag kväll! Igår hände inget speciellt ¨förutom att mannen skulle jobba färdigt på datorn så jag kunde inte blogga! Idag har Oscar varit hemma för han hade 39,5 i feber igår. Stackars, han hängde på mig som en blöt vante. Så söt och sårbar! Mmm... Idag har han varit helt bra?! Så vi fick besök på eftermiddagen av vännina och söt liten tjej på ett år och fyra månader ca! Så jag slängde mig ut i rabarberlandet när Oscar somnat och lagade smulpaj. Har aldrig provat med smält smör förut men det stod i receptet och jag tycker lite om att kladda i smöret med fingrarna så jag tänkte what the... Det blev väl så där men det gick allt ner. Lilltjejen tyckte nog det var riktigt gott men Oscar ville inte ha! Han fick äpple istället! Undrar hur många han ätit i sitt snart tvååriga lilla liv! Fler än jag har tryckt i mig på 32?! :) Kram

Inga kommentarer: