onsdag, maj 17, 2006

17 mai



brukar vara en trevlig dag men fy... vvad kallt det var! Brr... fryser fortfarande! Vaknade 5.23... av att Oscar stod upp i sängen och sjöng. Sött? Mamman för trött! :) Så 17 mai-frukost på mitt fint dukade 17 mai-dukade bord (OBS ljusen på skänken i bakgrunden;)
Innan tio var vi på plats i Drammens kalla by för att se barntåg och russe(studenterna)tåg! Däremellan traditionsenlig lunch på Oscars. Så bjöd Jan-Oles syster m familj på pølsekalas! Skönt att slippa laga middag. Och så god tårta till dessert! Marrängaktig med jordgubbar. Mmm... Så var det bara hem och lägga trött barn i sängen. Han somnade på stört så han var verkligen trött. Han har fått många intryck idag och bara älskade musiken och alla bran som ropade och sjöng. Här kollar han in... Sorry bildkvaliten...det blev nåt fel men jagkunde inte ändra?.. Söt iaf väl?! ;) Nu ska jag inte skriva mer för jag är så kall om fingrarna så nu ska jag lägga mig under varma täcket! Kram

Inga kommentarer: