tisdag, april 04, 2006

Tråkig?

Jag tror kanske jag är alldeles för tråkig att skriva blogg? Det är aldrig nån som kommenterar, alltså är det ingen som läser? Oavsett! Idag har vi slappat ordentligt! Lillprins somna om när jag tog in honom till mig i morse så vi sov till halv åtta. Så åt vi frukost och var ute en stund för igår var det skitväder och jag hade bara inte lust att gå ut! Det var ett sånt blött regn. Smått, strilande! Så var jag och hämtade bilen som varit på verkstad med trasigt avgasrör och nu var färdigt. Vi hade fått pristillbud på 1800 i Sverige. Här kostade det 2900!!! VA! Vilken skillnad!? Men vi var tvugna och ta det nu, hade ju blivit döva och avgasförgiftade allihopa om vi kört hem i den! Så, det blev dyrt... Farmor var hos lillprins medan bestefar körde bort mig. De är så bra att ha! :) Så åt vi spagetti och köttfärssås... mmm... sa lillprins och tog tre portioner. De är ju inte så stora men det var ändå bra jobbat! Så bajsa han ut såsen i badkaret då jag trodde han fes lite blött! :) Han bara: Äsch! och jag bara: kom det prump (fis på norsk) och han: nä, äsch... Hihi... han är så söt och duktig! Skulle ha tränat nu men... puh! Jag tycker berkligen inte om att träna så sent! Kroppen är helt omotiverad. Skillnad vid tretiden. Det skulle vara ideellt för mig. Jag tränade alltid runt den tiden som student i Kalmar. Perfekt resultat! Svett, slit= soffkväll framför TVn. Tidig natta... :) Men nu... Slit? Minimal svett (om jag inte drar barnvagnen med dåligt pumpade hjul som häromdan och slutade helt genomsvett hos svigers?) = soffkväll framför TVn! Alla kvällar! Helst! Hmm... Nu ska jag lägga mig i soffan framför TVn! ;) Kram

Inga kommentarer: