måndag, april 03, 2006

Födelsedag!

Firade min födelsedag igår. Jag hade en superfin dag! :) Lillprins sov till åtta!!! jag fick massa fina pakert och jag var på en sång-och dansshow! Idag har det varit lite mer vardag!? ;) Men inte mindre dans för det! När jag stod och strök förut (som en vuxen ansvarsfull mamma) kom lillprins in och ville ha på radion, och vi skruvade på den. Så börja han dansa! (ja, ja inte så koreograferat och fint som det jag såg igår, mer armar och ben lite hit och lite dit, men charmigt) Så bestämmer han sig för att mamma ju ska vara med i dansen! Jaa! Och med den stora gula plyschhatten på huvudet (som eg. är en gigantisk gosedjurskondom!?!) Ja, så där dansa vi då! En tokig tvååring och hans ännu mer tokiga mamma... med plysckondom på huvet!?! ;) Kram

Inga kommentarer: