söndag, april 23, 2006

Söndag kväll...

...och sängdags! Dagen har varit konstig. Mamma ringde och tala om att nu trodde de snart att mormor skulle gå bort och tio i tre gjorde hon det! :( Min älskade mormor. Så skulle vi på middag vid fyra hos ett vänpar med söt liten dotter och jag hade inte lust att bara krypa ner under täcket och gömma mig men så fick jag för mig att jag kunde inte bara gå in hos dem och bara berätta heller?! Det blev lite konstigt?! Jag är nog lite konstig! Jag tycker jättemycket om dem och hon är väl den enda vännina jag har i Drammen men hon har bara känt mig antingen deprimerad efter födsel eller konstig och borta pga dödsfall?!? Hmm... jag lyckas bra där?! He, he... (sa hon trött) Men en sak är bra i mitt liv just nu iaf. Jag är nyförälskad i både man och barn!!! :) Det är bara en fröjd att umgås med dem båda! Jag bar vill krama dem och ta hand om dem massor! Mmm... kärlek! Nu längtar jag hem även om det blir till begravning men då får jag iaf krama mamma och morfar och syskonen och mostrarna! :( det är inte rättvist!!! (eller jo, det är ju så livet är trots allt) Skickar en god, varm tanke upp till lilla mormor som sitter och dinglar med benen på ett fluffigt rosa moln! Kram

Inga kommentarer: