lördag, april 22, 2006

Lördag kväll...


och lillprins sover gott efter en dag med massa god, frisk luft! Jag är sååå lycklig... Våren har äntligen hittat till Drammen. Eller ja... det gjorde den väl nu iveckan men jag har som sagt legat helt utslagen med värsta förkylningen! Och till följd därav migrän! Jag tror jag låg och sov så mycket att jag fick migrän helt enkelt! Men idag har det äntligen känts heeelt bra! (Lite trött bara) Så lillprins och jag var ute redan halv tio för pappan åkte och bytte däck på bilen. Så var vi ute med paus bara för en brödskiva och så sov han ute i två timmar på dan. Då satt jag och storprins och softade i soffan framför en sån feel-goodfilm. Kommer inte ihåg vad den hette men den var med Michael Caine och Haley Joel. Ska kolla titel om jag kommer ihåg!? ;) Så var vi på Plantasjen (uttalas plantasjen hi,hi... med betoning på s-et verkligen som s!?) Sorry, internskämt mellan mig och storprins. Vi bråkar lite om uttalet och stavningen på Plantagen/Plantasjen! :) Så hann vi dessutom bjuda svärföräldrarna på middag. Premiärgrillning av kött och korv serverade med strips, sallad och goood sås! Mmm... love grill! Nu ska jag krypa upp i soffan med mannen och mysa till ytterligare en film! Natta, natta... som lillprins säger! (Har av nån anledning inte kommit mig för att inte skriva namn på mina älsklingar här? Spelar det nån roll tro? Nån som använder riktiga namnen? Jag menar, de som känner mig och läser detta vet ju vem jag är? Så det borde väl kvitta?) :) Kram

Inga kommentarer: