onsdag, april 26, 2006


Idag har Jan-Ole jobbat hemifrån och det är helt ok men jag blir lite satt ut. Det är liksom inte bara att bombardera fram riktigt som jag vill utan där är han oxå!? Men han är ju söt så det var väl ändå mest trevligt? ;) Jag fick ialla fall skickat selvangivelsen (som självdeklaration heter här i landet) och torkat golv och det var väl inte så dåligt? Det har varit kymigt väder hela dagen. Det har känts i luften som att regndroppar liksom har flutit omkring och fuktat ner allt. Och lite kyligt har det varit. Brr... var och tittade på skor/stövlar precis innan jag hämtade Oscar på dagis men jag vet inte vad jag ska satsa på? Jag har faktiskt två par stövlar men inga av dem är särskilt "inne eller hippa"!? Men jag ska nog ändå satsa på vårskor man kan ha i varmare väder och vara lite positiv!? :O hi, hi... provade skor till Oscar igår och hittade sötaste Converse-en! Till en liten tuffing! Sött! Måste nog... Men så slog snål-jag till och idag tittade jag på "billig"-skor till honom istället men de kostar bara 100/150 kr mindre så jag ska baske mig ha Convers-en! Heja märkesskor!!! (Eller hur, Emma?;) Så försöker jag planera Jan-Oles 40-årsmiddag vi ska ha på fredag (eller kanske man kan säga jag ska ha? J-O ska köpa ölen!) Jag har blivit så virrig. Det känns som jag har glömt något viktigt även att vi ska ha det enkelt. J-Os favoritmat är nämligen köttkorv, potatis och surkål så det blir det. Och dessert ska lagas kvällen före så den är ju färdig innan? Vad kan det vara? Bla, bla... :) Vidare har jag strykit feeeetaste tvätthögen någonsin så nu ska jag faktiskt krypa i sängs. Och skriva ett brev till min mormor. Kram

Inga kommentarer: