torsdag, mars 23, 2006

God natt!

så har denna dag förflutit...ganska lugn. Lillprinsen var i barnehagen och storprinsen jobba till sex. Åt pizza eftersom det bara var vi...fy,fy... men gott, gott! När lillprins var borta satte jag upp denna min nya blogg! KUL! Så tränade jag... har en sån crosstraning-maskin. Fem och en halv km på 16 min. Inte kasst men inte bra heller?! Blev iaf trött och svettig, det är väl poängen! Nu är kl halv tio och dags för trött mamma att sova. Han sover inte så bra om nätterna just nu så jag ¨måsta upp och trösta minst en gång per natt. Det används som tortyr har jag läst! Att väcka folk en massa... har ju haft det så i snart två år! Hur länge dröjer det innan barnen sover om nätterna? Tills de blir tonåringar och inte går att väcka alls!? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hemmamamma är väl det bästa man kan vara! Det var jag i 6 år! med våra tjejer, hade tur att få bo utomlands ett par år vilket gjorde att jag inte behövde gå tillbaka till jobbet direkt. Nu är jag tonårsmamma och är jobbigt på ett annat sätt fast rätt så kul, kanske lite mer intensivt i vissa perioder.... Så du trivs i norge? Min systerdotter bor i Oslo sedan ett par år och trivs alldeles utmärkt. Så härlig att det är helg så att man kan vara ute och greja lite, dags för höstpyssel nu =))