torsdag, december 28, 2006


Just nu är han på juletre(julgran)fest med farmor och bestefar! Se så oerhört fin och söt!!! Mitt lilla charmtroll! Jag däremot känner mig mindre charmig. Hormonerna far runt i kroppen och jag känner mig som en toka!? Gråter, är arg?.. allt egentligen utan orsak?! Ja, förutom att jag är gravid då. Och snacka om att jag är gravid, nu har magen jäst ut ordentligt! Och jag har hållit igen i jul!!! Bild kommer senare, nu ska jag utnyttja att barn och man(jobbar) är borta och soooova framför någon dåkig tjejserie på TV. Härligt! Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag tittat på alla fina bilder från ert julfirande, många fina klappar till Oskar och en häftig tomte! Härligt att man kan fira jul med stora familjen, det är så mysigt och kul. Hormonerna -usch, jag minns..... Ha det så bra, Lotta

Anonym sa...

Åh, vad fin han är, det var så mysigt att träffa er alla...så cool han är på trumsetet...lyckad julklapp emma....många kramar från Annso, Maja hälsar!

Anna-Lena sa...

Lotta: Du oxå och GOTT NYTT ÅR! :D
Annso: Ja, vad mysigt och härligt det var... synd bara på kyrkan?! ;)

Camillas lockar sa...

Vilken fantastiskt söt liten kille! Gott Nytt på er med!!!