onsdag, augusti 16, 2006

Ändringar!






Nu har jag gjort lite ändringar i mina settings och därför ska ni som vill kommentera men inte är medlemmar av blogger kunna det! (Äntligen, va Annso, Helene... ;) Idag har J-O varit hemma (var hos tandläkarn i morse och kom hem med ena mungipan hängande (bedövning :) Stackars! Men vi fick iaf målat hela terrassen två gånger så nu ska vi bara måla några detaljer vitt så att det bryter av lite! Annars har dagen flytit på... här är några bilder från helgen så vi var på hytta! :) Kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

AHA!!! nu var det ju super lätt.. Du ska ha tack!! hihi.. men hallå jag vill ju se ngn bild på din käraste man jag har ingen aning om hur han ser ut!! Stor kram! Helene

Anna-Lena sa...

He he... kul att du titta inom ;) Ska lägga upp bild på J-O! Det känns som att ALLA har träffat honom men det var ett tag sen vi möttes! Men du har väl träffat Oscar? Ska hem i slutet av september? Kanske ni oxå ska det?

Anonym sa...

hej hej...

Kram Annso

Anonym sa...

Nej jag har inte träffat Oscar heller nu får det bli skärpning på torpet så att vi ses snart!!.. Blir nog inte ngn hemfärd i sep men vem vet då kan vi ju faktiskt höras!! Puss Helene