fredag, augusti 25, 2006

Jag får visst aldrig planterat de där rosorna! Tänkte mig ut nu men det spöregnar! Verkligen öser ner! Det är inte klokt vilken höst edt blev med en gång! Det var inte lika roligt att lämna OScar idag! Stackars, han blev så lessen! Hade bara lust att springa tillbaka och slita honom ur armarna på dagisfröken men det kan man ju inte så jag åkte och simmade istället. Simmar en kilometer (40 längder) och så sitter jag lite i barnpoolen för den är så varm och god! I sällakap av massa söta barn som gjorde att jag tyckte ännu mer synd om Oscar. Men jag vet, jag vet! När jag väl gått och han inte ser mig så bryr han sig inte om mamma för 25 öre! Så är det bara! :) Eftersom störtregn förstörde mina planer får jag väl stryka istället då? Eller se en film? He he... undras vad som är trevligast?.. ;) Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! ja jag måste söka barnehage åt elian snart också, vet du när? innan mars inför nästa höst? ha en fin dag! göy o lese smånorsk her også, hytta o aetat osv.... :)

Anna-Lena sa...

He he... ja, det blir lätt så med ord man använder ofta?! :) Jo, innan mars är sista sök... men jag kommer inte ihåg datum. När man väl är inne i systemet får man lappar om det där automatiskt! Har varit inne och läst om dig och elian, vilken fin "fødsels"berättelse! Jag hade tårar i ögonen och tänkte mig tillbaka! :) Verkar som ni har mycket mys! Skönt! Kramar till er (alla tre då! jag tror att många lätt glömmer pappan? ;)